Lördag och mello

Ja idag är det då Lördag säger iaf de som vet haha för mig känns det som vilken dag som helst men det beror på att alla mina dagar är lika eftersom jag är sjukskriven. Har varit iväg en sväng och solat och sedan färgat håret så nu känner man sig som en ny människa. Har även hunnit äta middag och ikväll bär det av till några vänner för att kolla mello känns som en fin dag/kväll helt enkelt.
För nästa vecka har jag en plan och jag ska ge mig på LCHF fakir så det sitter jag och läser om just nu och jag vet inte om jag fattat allt rätt men mycket kött kommer det att bli och ägg. Men innan jag ger mig in på det så måste jag läsa mer för man ska tydligen nolla kolhydrater helt.
 
Ha nu en härlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0