Julkort

För mig är det helt självklart att julkort skall skickas det är en mysig tradition som jag aldrig kommer att överge. Just att sitta och skriva alla kort är mysigt i sig och man skickar till sina nära och kära även de man träffar ofta och de som man mer eller mindre aldrig träffar p ga av att de kanske bor i annat land eller långt borta.
Det finns så mycket fina kort man kan skicka och här kan ni se lite av det som detta ställe har att erbjuda.
 
parnassforlag
 
Visst var de mysiga? Jag älskar att sitta och kika runt efter mysiga motiv och det finns verkligen ett stort utbud att välja bland. När jag sitter och skriver mina julkort så spelar jag samtidigt lite härlig julmusik för att riktigt komma i stämning och sedan skriver man alla kort med ett leende på läpparna. Mys på hög nivå är det och när julkorten skickats så vet man att de som får kortet blir glad och det gör mig lycklig med. Sen vet man ju att den härliga julaftonen närmar sig med språng och jag älskar allt som har med julen att göra både maten och att umgås med familjen det är verkligen hur mysigt som helst. Allt stök innan och allt som måste fixas ser man ju bara fram emot och jag känner absolut ingen stress. Så skicka julkort glädj dina nära och kära med ett fint kort. Idag så skall ju så mycket göras via datorn och sms men julkort skall vara handskrivna :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0