En trevlig helg är nu

mot sitt slut och ja trist är det men nu väntar iaf en mycket spännande vecka. Har varit iväg och handlat inför morgondagens start med LCHF-fakir och ja jag ser verkligen fram emot detta och hoppas ju såklart att vågen och jag blir kompisar. Så morgondagens frukost ska bli fettkaffe det låter ju spännande eller hur? Vet inte hur det kommer att smaka det återstår att se haha.
Middagen kommer att bli fläskfile, bea och lite spenat.
Kväll: 2 kokta ägg och en bit ost (nu vet jag inte om ost egentligen hör till detta men det får det bli hos mig iaf :)
 
 
Men lite kort om igår vi var hos några vänner och tittade på mellon och åt och drack gott men fy bubblan vad besvikna vi blev av den låten som vann. Det kanske är jag som inte har musiköra men det var väl inget speciellt med han eller hon eller vad det nu skulle föreställa nää detta var helt fel val och jag funderar starkt på att skippa denna ploj grej helt det finns roligare saker att göra än lyssna på massa skräp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0