Drömhus

Ja jag drömmer om mitt eget hus en gullig liten villa där jag och min familj kan bo. Vart vill jag att villan skall ligga?. Jo gärna på landet och helst med lite skog runt om så mysigt det skulle vara. Gärna med ett litet stall där jag kunde ha några hästar och en hund såklart. Hur ser då min lilla drömkåk ut?. En röd liten stuga med vita knutar och vita fönsterluckor det behöver absolut inte vara något jätte hus utan 4 rum är lagom. Ett mysigt kök och vardagsrum där man kan fixa och dona så man får det precis så som man själv vill. Ja det är drömmen jag har och en dag så skall det bli verklighet men först måste man ju hitta det perfekta huset och vi har då ingen brådska utan det får ta den tid det tar. Kikade in här:
estatefast
och där fick man mycket fina tips så har ni en stund över så besök gärna länken.
 
Nu skall jag fortsätta drömma om mitt hus på landet och leta efter den perfekta platsen och perfekta läget. Tänkte visa lite hur mina drömmar ser ut och lite bilder kommer här nedan. Allt jag önskar kan uppfyllas och det kan det göra för oss alla och vem skulle inte hellre betala för sitt egna place?. Just nu betalar man en hyra och där får man inte göra som man vill inte bygga om eller ändra något och det känns inte kul alls.
 
Typ så här fast med vita fönsterlyckor :
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0