Dag 3 på Lchf-fakir

Ja idag är det dag 3 på Lchf fakir och måste säga att det gått över förväntan..visst jag är seg i kolan och trött och matt men inte så att jag skulle avbryta. Vägde mig i morse och hade gått ner 1,2 kilo och det är jag nöjd med såklart. Vad har jag ätit idag då?. Började dagen med ett ägg för var inte så hungrig när jag vaknade..sedan blev det middag med fläskkotlett lite spenat bea och hemgjord majonäs. Ikväll har jag ätit 2 ägg med majonäs på och jag känner mig nöjd så.
Visst man äter inga mängder men tydligen är detta mer mättande än vanlig mat så det är ju positivt.
 
Vad har jag gjort mer idag då?
 
Jag har varit och handlat lite och kollat efter kläder med dottern..har även dragit fram snabeldraken och sorterat tvätt och tvättat..inte så speciellt kul eller hur? Men något som måste göras ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0