Jomen visst

händer det saker med min kropp även fast jag tycker att det står helt stilla just nu. Jag kämpar på med LCHF och försöker hålla mig så nära 0 på kolhydrater som det går och kollar man dagens intag så hamnar jag på 1.93 g kolisar och det är INTE mycket det. Jag vet inte om kroppen har fastnat på en platå just nu och bara vägrar att släppa kilon men jag kämpar på jag tänker då inte ge upp :).
 
Ni som är nyfikna på vad jag äter så sök på LCHF fakir så ser ni hur mina dagar ser ut. Mycket kött,fisk och fågel blir det iaf och mycket ägg :D
 
Men när jag provar mina jeans så ser ja ju att lite har det ju hänt för de satt tight innan och ja bilden kommer här.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0