Söndagstripp till falbygdens ost

Ja Söndag idag då och vi bestämde redan i Fredags att vi skulle åka en tur till falbygdens ost idag så då blev det ju så..Ett så mysigt ställe att gå runt och kika på ostar och kex och ja en massa tomtar och annat kul. Såklart så blev det ju lite som hamnade korgen och det kommer det en bild på snart (dock lite otydliga bilder då min mobil inte har den bästa kameran )
Resten av dagen har det inte hänt mycket alls sambon åkte och köpte lite mat jag valde en sallad då jag håller mig på den nyttiga linjen iof kanske inte inom mina kcal jag får äta per dag utan där stack det nog iväg lite men LITE måste man ju få unna sig eller hur?.
 
Jo just det ja hittade ju en kossa där och den fick ju såklart också hamna i min korg :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0