Kärleksmums och Trav

Dagarna som är just nu är ganska fyllda med hästtänkande och lite oro för dottern som mår lite dåligt alltså efter provet hon tog i Onsdags man vill ju se henne pigg och glad igen.
Så i Torsdags bakade jag Kärleksmums och vi fikade lite te och kaka på kvällen det var det enda hon åt den dagen.
Både igår och idag så har jag suttit med trav man lurar lite fram och tillbaka och försöker bygga ihop en rad och det är verkligen inte enkelt men samtidigt så är det så kul trots att man får gnugga alla små celler man har däruppe :).
 
Ikväll är vi bjudna till några vänner på mat och det ser jag fram emot mysigt att umgås lite det behöver man ibland.
 
Så ha nu en mysig Lördag alla...Kramelikramen på Er!
 
Nu kör vi i Mamma muu teamet och håller tummarna...
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Tycker detta med trav är jättespännande :)
Hoppas att din dotter snart mår bättre.
Kram!

Svar: Ja det är spännande men svårt :) Tack ja det hoppas jag med att hon kommer att göra :)Kram!
Zwampe

2013-01-12 @ 12:42:17
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0