Imorgon

kommer min lilla skrutta hit och vi skall baka lite tillsammans..jag hoppas inte hon har för ont bara men förhoppningsvis är det bättre. Kvällen har varit väldigt lugn surfat gluttat på tv och tagit en skönt bad. Gjorde det jag behövde på dagen så då kunde man slappna av på kvällen med gott samvete.
Det blir väl en tur och handla under morgondagen med annars så blir det en dag som alla andra kan jag tro. Det händer inte så mycket och det är ju iinte så konstigt när man är sjuk alla dagar ser lika ut och man är van vid det.
Så mycket nytt att blogga om har man ju inte då heller så det blir ju ganska trista inlägg men men...
 
Jo just det den här klänningen ska dottern få prova imorgon den kommer hon passa fint i :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0