Blir lite nedstämd av mörkret

men har ändå julkänsla hur hänger detta ihop tro?. Hur som helst idag kör jag lite tvätt och städning här hemma och då är musik ett måste det går mycket lättare. Igår fuskade jag lite med maten men kände att det var okej. Idag är det tillbaka till det nyttiga igen och morgonen startades med en Slanka goda gröten (men god är den faen inte blev faktiskt riktigt besviken på den ) och nyss blev det en omelett med feta ost och dessa 2 ihop blir 474 kcal jag har blivit en hejare på att räkna och det känns inte lika jobbigt längre.
 
Ska INTE gå iväg och kika i affärer idag iaf för det blir julklappsinköp trots att jag redan är klar och jag är pank så nej hemma får det bli :).
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0