3dje advent

ja idag tände man 3dje ljuset och nu är det inte långt kvar till dagen D julafton julkänslan har faktiskt redan kommit och man längtar efter den goda maten och gemenskapen som är på julafton med familjen. Dottern ska vi hämta på kvällen på julafton då hon firar först hos sin pappa sedan kommer hon hit och övernattar här det ser jag fram emot kommer bli hur mysigt som helst.
Men nu var det ju inte detta jag skulle skriva om utan om dagen idag som har varit den slappaste på länge jag sov till 13 ja ni läste rätt då kom sambon in och frågade om jag tänkte sova hela dagen jag hade ingen aning om att det var så sent för det var nämligen mörkt i sovrummet så jag trodde det var morgon men ack så fel jag hade där.
Klev upp och började tvätta direkt ja så kan man med göra om man är jag..
Vi har nyss ätit middag och nu är det vila och ha det mys som gäller hela kvällen ja jag är slö idag och det tänker jag unna mig att vara.
Får ta tag i allt här hemma imorgon för det hinns ju med det med..ska städa lite och fixa klart allt det juliga tänkte jag och posta julkorten imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0