Amors pilar

Amors pilar är en butik med sexleksaker både för honom och henne och själv tycker jag inte att det är något att smyga med för sex hör väl till i ett förhållande eller när man är singel med för den delen. Att köpa leksaker är för många tabu och man skäms för att visa eller ens tala om att man köpt något. Men idag tycker jag det borde vara mer öppet och mer naturligt jag själv var bjuden på ett sexleksaksparty för något år sedan och där stod det en och demonstrerade olika sexleksaker och talade om hur den fungerade och så. Då började många tjejer att fnittra och bli röda om kinderna. Men när det gått en stund så var det blyga fnittriga som bortblåst och folk gick fram och klämde och kände på sakerna. Här på Amors pilar kan man hitta det mesta och man får sin leverans snabbt och i ett paket som är diskret så ingen kan se vart det kommer ifrån. Det tror jag nog känns skönt för många och det är nog lättare att sitta och beställa ifrån nätet än att gå in i en butik och köpa något. Sidan är lättnavigerad och det står klart och tydligt vad som finns mm. Så här kan alla kika in både gammal och ung, man och kvinna och hitta något som hettar upp erat förhållande var inte blyg utan sätt dig i lugn och ro och köp sen det du själv tycker verkar bra och sedan kommer paketet på posten efter en dag eller 2 snabbt smidigt och enkelt.
 
Det finns även skämtartiklar och annat på sidan med så navigera dig runt.Du skapar dig ett konto också det glömde jag skriva. För att få beställa måste du vara minst 18 år. Du kan välja på 4 olika betalningsätt det står mer om det på sidan och max frakt är 49 kr.
 
 
 
 
erotiska leksaker från Amorspilar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0