Vilket busväder det har varit idag

När jag vaknade imorse så regnade det hårda stora droppar och efter någon timma så kom det snö...vädret har lite svårt att bestämma sig verkar det som. Just nu är det helt stilla varken regn eller snö så skumt skumt.

I dag tvättar jag här så maskinen får jobba lite...skönt när det är klart sedan. Jag är glad att vi har en maskin hemma så jag slipper knalla upp och ner till tvättstugan. Måste erkänna att man blivit lite bekväm så lätt att kasta i när man känner att man har lust att tvätta ju.

Ikväll kommer dottern hit med en kompis från Uddervalla dom ska nog stanna här i natt. Han har precis kommit hem från en semesterresa så han är nog riktigt brun just nu och här sitter man själv som en blekfis haha.

Funderar på om man skulle börja sola lite igen gjorde det förr men sen slutade jag för det är ju inte så bra men visst känner man sig fräschare med lite färg?.

Det finns solarium i ett av hyreshusen i området så ska kolla läget där och se om man inte ska sola sig till lite färg iaf.

Dagen idag är lugn och jag väntar hem sambon som snart slutar jobbet. Då blir det lite sallad igen det vore väl skam om man inte går ner ett gram när man kämpar så..inget godis inga kakor inget gott känns som om jag inte gör annat än knaprar sallad.

Ne nu ska jag läsa lite bloggar en stund så ha det så bra så ses vi senare!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Solade jag också förut det är ju sååå skönt har också haft funderingar på att börja igen...



Skönt att du har så nära.

2012-01-12 @ 16:53:56
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Monica/handbruten

Sv. Jag läste i din blogg om hjärtklappning och dubbelslag. Det har jag oxå. Det har jag haft sen jag var liten. Men sen har jag nervöst hjärta oxå. Och nu med alla andra sjukdomar jag fått, så har mitt blodtryck blivit skithögt. 192/100. Jag som alltid har haft lågt blodtryck... Men idag kom min läkare hit hem till mej med mina hjärttabletter, det är 3 sorter jag har. Blev så snopen när jag öppnade dörren och hon stod där med en påse till mej. Jag bara gapade och såg dummare ut än vanligt. Så nu känns det lite bättre, både i hjärtat och psykiskt.

Ha en skön kväll!

Kram/Monica.

2012-01-12 @ 17:48:30
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com
Postat av: Jane Melander

Ja, i morse hade det regnat, så snön var borta. På eftermiddagen började det med en snöyra och snön ligger kvar!



KRAM!!

2012-01-12 @ 17:58:32
URL: http://myshowroom.se/universum777
Postat av: zwampe

ja det har jag ont av hjärtklappning och dubbelslag..va gulligt gjort att komma med det. Inte bra när blodtrycket är så högt ju.



Ha en bra kväll du också!



Kram

2012-01-12 @ 18:04:06
URL: http://zwampe.blogg.se/
Postat av: zwampe

här har det börjat blåsa igen det har svårt för att bestämma sig.



Kram!

2012-01-12 @ 18:05:34
URL: http://zwampe.blogg.se/
Postat av: zwampe

ja det är riktigt skönt så ska gå ner och kolla hur det verkar o kanske krypa ner en stund...fint med lite färg=)

2012-01-12 @ 18:07:08
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0