Tvätta tvätta tvätta

Ja så ser min dag ut...men det måste göras så är det bara. Vilket väder det är idag då solen skiner fast det blåser ganska friska vindar men man får ändå en härlig vårkänsla i kroppen.

Väntar hem dottern snart hon slutar skolan 13.10 så hon är väl här efter halv två...då ska det bli lite middag. Kycklingwok och vitlöksbröd står på menyn i dag.

Fick ett SMS om att mina 2 par glasögon var klara så vi får väl plocka ut dom imorgon då...då säger det sluuurp på kontot och 2000 kr mindre men that's life.

Tur man fick lite extra denna månaden för dom satt inte fel alls just nu...hade gått dåligt annars ju. Nu får man se till att skriva på lite igen så att man får lite pengar nästa månad med men produkterna att skriva om är slut och man kan ju inte hålla på att köpa en massa för att recensera det fungerar ju inte. Får helt enkelt gå igenom skåp och lådor kyl och frys haha finns säkert något där man kan skriva om.

För er som inte vet vad jag menar så är det CIAO jag skriver på några kronor extra varje månad är ju aldrig fel även om vi nu inte pratar om stora belopp. Men allt är välkommet känner jag:).

Ha en toppen dag alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gott ni ska äta! Ät lite åt mig också :)

2012-02-23 @ 13:32:24
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: zwampe

ja de va jätte gott men jag får alltid så dåligt samvete:(...försöker hålla mig till nutrilett men så vill jag ha lite riktig mat med...får skärpa mig nästa vecka igen=)

2012-02-23 @ 14:36:03
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0