När man sitter här

och tänker på hur bra man har det egentligen...man har mat på bordet och tak över huvudet och man kan betala sina räkningar...Det var bara någon dag sedan jag var deppig och tyckte att det var jobbigt att man inte kunde handla det man ville och göra allt man vill...men sedan fick jag ett uppvaknande när jag hörde på tvn om hur många familjer det är som inte kan handla julmat och inte kan ge sina barn julklappar...hemska tanke är det någon som vet vart man kan hjälpa till och hur?. Jag skulle så gärna slå in lite julklappar och ge de barn som verkligen behöver det och som inga får...Har försökt hitta ställen att läsa om detta men hittar inget...
 
Så mina tankar går till dessa familjer...det skall inte behöva vara så här i Sverige tycker jag och vart är socialen kan inte de hjälpa till??...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0