Bellbox

hårgele
Att fixa iordning sitt hår är inte alltid så enkelt man behöver ha bra produkter att styla och forma sitt hår med och här på Bellbox kan du hitta ett stort utbud av hårprodukter. Jag själv använder många härifrån och jag skall visa vilka lite längre ner när jag skrivit färdigt. Att få till just den frisyren som man själv vill kan kräva olika produkter det beror på hur man vill styla är det mycket volym man vill ha?. Eller vill du ställa ditt hår upp om du t ex har kort hår ja eller vill du bara ha en vanlig frisyr som håller sig på plats?. Det finns produkter för alla typer av stilar och det finns produkter som är bra för ditt hår. Jag resonerar så här jag betalar hellre en dyrare peng för en produkt som är bra och som skyddar håret med vitaminer mm. De produkter jag använder är dryga och räcker länge + att de har en bra doft det är viktigt för mig + att de formar håret som jag vill då. De märken jag brukar använda mig av är Schwartzkopf, Matrix Biolage, TIGI Bed Head. Hur skall man då göra för att beställa härifrån då?. Jo man får skapa sig ett konto och sedan är det bara att ge sig ut på upptäcksfärd genom produkterna. Lätt och smidigt är det och du får paketet att hämta ut på närmaste utlämningsställe. Nu ska jag visa vilka produkter jag brukar köpa och använda till mitt hår:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0