Börjar bli jobbigt

Nu har jag fått flera kommentarer som är skumma och varför ens ödsla tid att läsa bloggen?. Så jag struntar helt enkelt i det men fortsätter detta så kommer jag givetvis gå vidare med det för man kan ju ta reda på vem som sitter och är dum/elak bakom skärmen det är ju inga problem.
 
Jag skriver vad jag vill på min blogg och antingen läser man eller så struntar man i det..jag tvingar inte in någon här utan det är frivilligt.
 
Uppdaterar mer senare...ska äta lite frukost nu=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vem är det som är dum? Jag begriper mig inte på människor som inte kan bete sig!

2012-08-28 @ 15:00:25
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Janne

Jag tror att detta inlägg är riktad till mig. Jag var inte ute efter att jävlas. Jag hamnade här av en slump i ett inlägg som det enbart var Rejta inlägg i. Jag tyckte det var ett oseriöst inlägg. Det är sällan jag stannar kvar som läsare hos de bloggare som bara gör så. Jag är nog inte ensam om det.

Skriver man öppet på internet så måste man ta allt både ont och på gott. Kritik måste man tåla oavsett om den är positiv eller negativ.

Jag ska inte besvära dig mer. Jag har varit på denna sida två gånger och det lär inte bli fler gånger. Tar du åt dig så som du gjorde för en kommentar så lär många inte stanna kvar här.

Svar: du är inte den enda som skrivit...jag har fått saker sagt om mig personliga saker och sådant som inte andra har med att göra. Jag skriver min blogg och det jag känner och tycker. Sedan att jag Rejtar är ju just för att det är så man kan göra för att få en extra slant. Det är nog många som gör det. Jag riktade inte inlägget mot dig utan just för att jag vill inte ha folk som skriver att jag gör dittan och dattan...Jag bloggar och that´s it.
Zwampe

2012-08-28 @ 16:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0