Lugn och skön kväll

Har haft en lugn och skön kväll tagit ett bad och målat tånaglarna röda och fina...sitter nu uppkrupen i soffan i badrock och kollar runt på nätet lite..Ne jag ska inte shoppa haha...Jag kollar bara runt lite.

Imorgon är det Fredag och ja jag vet inte vad vi ska hitta på då....men på påskafton blir det lite god mat och mamma och dottern kommer nog hit och äter med oss...så som det ser ut nu iaf.

Har ni några speciella planer i påsk...vi har inte det utan tar det lite som det kommer inget hysteri här inte utan lugnt och skönt.

Jag har inte påskpyntat speciellt mycket heller bara lite ris med fjädrar på balkongen och lite fint på köksbordet jag tycker inte det behövs så mycket bara för att det är påsk utan umgås är väl det viktigaste.

Nu är sambon ledig ända tills på måndag så något hoppas jag vi skall hitta på och jag hoppas vädret kan bli fint så vi kan ta oss en tur med bilen det är mysigt.

Ne nu skall jag avsluta och jag önskar alla en trevlig påsk om jag inte bloggar mer innan påskafton hihi men det gör jag säkert svårt att hålla sig härifrån ju.

Kommentarer
Postat av: SmalandGay

En trevlig påsk själv. Här blir det ut och dansa med gubben på Påskafton, i min gamla hemby. Till Black Jack. Skall bli trevligt. Ha det gott.

2012-04-05 @ 22:26:58
URL: http://smalandgay.ws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0