Idag så har jag

varit på Ö&B och köpt på mig ett lager med hårfärg så nu har jag ett tag framöver och i helgen ska jag färga mitt löshår som jag köpte så det får samma färg som håret jag har.
Sedan åkte vi och hämtade ut ett paket en kjol till dottern och jag lämnade in ett paket.

Regnar gör det idag med det har inte varit en enda regnfri dag än..nu vill ja ha sol.

Ensam hemma ikväll med då sambon jobbar sin sista kväll för denna veckan sedan är han långledig börjar på Onsdag igen hoppas det kan bli lite finare väder så man kan ge sig ut lte och kika.

En kopp te lite vindruvor och data ja det är vad det blir här nu...så ha en skön kväll alla:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bra att lagra på sig av sånt som man använder, jag lagrar garn... :)

Trevlig kväll!

2012-04-26 @ 19:27:38
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Doritz

Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0