Hejhej!

Jösses vad det var längesedan jag bloggade här och jag lovar jag ska skärpa mig. Det har varit både jul och nyår och ja julaftonen firade vi med frukost hos svärmor och julklappsutdelning. Jag fick muminmuggar och v 75 och en stor skål med godis som min kära sambo fick äta upp.
Jag har haft det ganska jobbigt ett tag psykiskt och startade upp med en medicinering men känner att JAG vill lösa det själv så nu trappar jag bort tabletten och som ni förstår är det lite upp och ner med måendet när man gör det,
men ser allt positivt ändå.
 
Jag har börjat sticka..JA ni läste rätt 44 år och precis lärt sig sticka strumpor haha...man kan lära gamla hundar saker ;)
 
Detta är en liten del av det jag gjort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0