wrap

God morgon här blev det sovmorgon idag :) Har precis avnjutit min frukost och idag blev det en wrap med skinka, ishavssallad och gurka. Slank ner fint kan jag lova :) Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe innan dagens alla måsten ska påbörjas.

Det här behöver du:

2 ägg

2 msk vispgrädde

1 msk vatten

1,5 mks fiberhusk

smör eller kokosfett att steka i

Gör så här:

Smält smöret eller kokosfettet i en stekpanna. Vispa ihop grädde,ägg,vatten och fiberhusk ( jag använde mig av en mixer). Häll ner smeten i pannan. När degen satt sig lite är det dags att vända och trycka ut den så mkt du kan med en stekspade. Så att den blir stor och tunn. Vänd ytterligare en gång och tryck ut den ännu mer. Låt sedan svalna lite och fyll med den fyllningen du vill ha :).

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0