pannacotta (Buzzador)

Är ju en buzzador och fick förra veckan ett paket med Gelésocker muli och även en flaska Muscovado sirap av märket dan sukker. Av detta ska man göra pannacotta och bjuda vänner och bekanta så de får ta del av produkterna och provsmaka såklart.
 
Så idag bjöd jag mamma och dottern och sambon på pannacotta var ju tvungen att prova på att göra detta och det var så enkelt :)
Nu blir det till att bjuda lite vänner på detta med.
 
Hur gjorde jag då?
 
4 dl grädde
1 dl gelésocker muli
 
häll allt i en kastrull låt koka upp o puttra ca 30 sekunder. Fyll sedan glas eller skålar och ställ in i kylskåp.
Jag serverade mina med lite hallon på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0