Hejhopp

Har blivit lite dåligt med bloggande men allt rullar på jag kör LCHF fortfarande och försöker hålla nere kolhydraterna så långt det går. Viktmässigt har jag stått helt stilla nu i 14 dagar men jag ger inte upp de sista kilona skall bort de med men det kommer att ta tid men jag har all tid i världen eller hur haha :).
Idag har vi varit iväg en snabb sväng till Mariestad där sambon köpte sill i en liten fiskbutik tydligen skall den här sillen vara riktigt god men för mig finns det INGEN sill som kan vara god usch och blä äter det inte.
Ligger nu här i soffan och gör absolut nada börjar känna mig lite smått raslös men vet inte vad jag skall hitta på :(
Så får allt ligga kvar här en stund till och ja se om jag kommer upp och hittar på något haha.
 
Ha nu en toppen dag/kväll alla så syns vi snart igen!
 
Just de vill visa min snygga rääcer vi tog en sväng igår och ja man får många blickar när man susar fram. Dock är den inte helt klar än :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0