Utslag

Igår kväll när jag satt och tittade på tvn så började det klia som sjuttan på armen och när jag kollade efter så hade jag säkert en 30 st utslag som bara ploppat upp. Det fortsatte fast nu kom det på fötterna oxå. Men gick och lade mig efter en stund och när jag vaknade på morgonen så var de fortfarande kvar så jag ringde våc där fick jag bara träffa en sköterska som satt och gissade på en massa olika saker det kunde vara...alltså fick jag inget vettigt svar alls utan fick bara en tablett jag ska äta mot klådan. Kommer det nya så blir det en tur till läkare för jag vill ju veta vad detta är.
Så nu sitter jag här ny badad och utslagen är kvar ska ta en tablett om en stund och se om det hjälper annars blir det en tur till akuten istället för jag vet inte men jag ger inte mycket för vårdcentralen det känns inte som de vet vad de pysslar med där riktigt och jag vill ha ett riktigt svar och att de gör en undersökning.
 Så vi får se hur kvällen slutar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0