Lördag med kalas

Idag firade vi sambon han fyller egentligen inte förrän den 14 mars men då är inte vi hemma utan då är vi i Thailand och gottar oss. Så vi bjöd hem lite folk denna helgen istället på lite mat och kakor och lite tittande på melodifestival och ja för en gångs skull gick rätt låt och vann om man nu skulle välja utav de som var med. Helt ärlligt tycker jag det ballat ur totalt mkt skräp som är med så då var denna iaf vettig. Men nu till kvällen den blev så bra som den kunde bli skratt prat och lite go dryck precis så som det skall vara och jag släppte på mitt dietande och var människa fullt ut vilket betyder att jag åt och fikade jag med och fyy bubblan vad gött.
Men från imorgon och till Onsdag så är det hårda bud som gäller igen för att sedan ta paus under semestern för där har jag bestämt att jag ska gotta mig ordentligt. Ingen semester om man ska tänka på vad man äter och räkna kalorier det skulle inte funka.
Nu så är det snart dags att sussa lite och det ska blir så skönt är trött som en gnu haha....
 
Imorgon blir det gym igen och det är underbart härligt har ni funderat på gym och inte fått tummen ur såååå säger ja bara kör ni kommer inte ångra er för efter ett pass mår man så bra och känner sig nöjd.
 
 
Natti natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0