Mumin..skogsbus och slut på helgen

Jösses vad helgerna rusar förbi snabbt går det.. I fredags var vi hos min bror på kalas och det var en trevlig kväll..Lite snö har vi fått med och det är faktiskt riktigt mysigt. Gårdagen var en hemmadag eller hemma kanske är lite fel att skriva då vi var ute väldigt mycket med hunden..passade på att åka till skogen och gå en ordentlig promenad och en tur ner till mamma och fika. Har precis vaknat här och har redan rastat hajen och tagit mig en svängom med skurmoppen så nu kan jag sitta här och njuta av min kopp te.
 
I fredags kikade jag runt lite på nätet och snubblade då över en plånbok med mumin såå den beställde jag ju såklart jag samlar på mumin och kossor det vet alla som känner mig att jag gör haha :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0