Kvällsbus

Nattkissen avklarad och nu är det snart dags att krypa ner under täcket och sluta de blå en stund. Ska bara vänta hem <3 först sen är det sussa som gäller. Imorgon ska det färgas hår och lite annat pyssel en mysig dag med andra ord. OCH jag måste skärpa mig med bantningen har halkat iväg lite på ett bananskal men detta är lätt att fixa jag vet ju att jag har viljan att klara det.
Har ju inte många kilon kvar nu ju och det vore skönt att vara klar så man kan fokusera på lite annat i stället och få vara en normal människa igen. Iof får man ju hålla koll på vad man stoppar in i munnen ändå man kan ju inte börja äta som vanligt igen för då är man snart tillbaka på ruta ett igen.
3 veckor är det kvar att ha Tindra här och det går riktigt bra förutom att hon kan vara lite jobbig att gå ut med ibland då hon drar som en tok men det blir bättre för varje dag som går.
 
Ne nu är det dags att stänga ner för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0