Brr hutter fy fasiken va kallt det är

Ja det är bara förnamnet trots att det inte är många minus ute så är det svinkallt...det är bara för att det blåser som sjutton kylan går rakt in i benmärgen. Hade jag fått välja själv så skulle jag inte gå ut alls utan sitta inne i värmen men det skulle nog inte vovven gilla...Hon vill ju ut såklart så då får man gilla läget. Idag har jag varit med dottern på biblioteket så hon kunde låna en bok till en skoluppgift...en promenad i skogen har jag hunnit med också och handlat lite smått och gott. Nu myser jag i soffan med en snarkande hund bredvid och en kopp te...kan inte bli bättre ju mys på högsta nivå.
Började med pulverdiet idag igen efter en massa fuskande..gillar inte att fuska men så kan det gå men nu är jag tillbaka i rutin igen och denna ggn ska jag kämpa. Jag vet ju att jag klarar det det har jag redan bevisat för mig själv innan. Har även varit på gym häromdagen och det kändes finfint. Blir gym antingen Onsdag eller Torsdag igen allt beror på när dottern kan tycker det är roligare att gå med henne än att gå dit ensam.
 
Nä nu ska jag fortsätta mysa här innan det är dags för nattkissen med Tindra och sedan dyka ner i sängen. Vet att hon kommer hoppa ner hos mig med det gör hon varje kväll.
 
(så här såg det ut när hon däckade i sängen häromkvällen heeeelt utslagen)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0