Träna äta sova

Ja bloggat har jag inte gjort på ett bra tag nu har precis glömt bort det. Har blivit mycket träning nu det sista så har varit stel och trött men det ska bli ändring på detta nu måste ju hinna skriva lite med.
Har haft dottern här hela veckan och ja vi går iväg på kvällarna och kör ett pass och fy sjuttan vad skönt det är efteråt man är trött men mår helt sjukt bra.
Imorgon är det alla <3 dag och jag funderar på att baka något roligt just för att jag tycker att det är kul att baka inte för att jag behöver äta något sött haha. Försöker ju undvika det just nu för vill ju gå ner lite till.
Det går faktiskt riktigt bra just nu och det känns så skönt och nu är det ju bara 4 veckor kvar tills vi sitter på planet kan säga att jag både längtar och är skiträdd haha. Hur som helst så blir det säkert mysigt när man väl är där men det är flygningen som gör mig lite skakis.
 
Nu ska jag ta mig en kopp te och bara försöka vakna till ordentligt sen får vi se vad dagen har att erbjuda :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0