Handla och hem och slöa

2 nätter nu har jag sovit som en kråka så känner mig helt vimisg i kolan har försökt att lägga mig tidigt men det funkar inte det heller. Men man måste ju fungera på dagarna ändå och det har jag försökt göra nu det går trögt men rullar på. Idag blev det en sväng till Willys för att handla hem lite gott som gubben kan smaska på själv dricker jag nutrilett igen och det fungerar bra. Har lagat mat till gubben så han kan mumsa efter jobbet och skall göra lite fler matlådor så han kan hålla sig mätt och go.
Om en stund ska vi åka iväg till mamma och ta en fika eller ja dricker väl bara en kopp te och tittar på när de andra mumsar i sig kakor ;)
Men jag klagar inte jag har själv valt att göra så här och jag kommer ju blir snygg till sommaren haha :D
 
Ha nu en toppen dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0