Full aktivitet även när man sover

Både jag och sambon drömmer mycket och ofta och inatt var en sådan natt där man minns vad man drömt om och jag har en enorm rädsla för ormar och ja vad tror ni var i min dröm. Jo just dessa slingrande äckliga saker så jag vaknar av att jag sitter i sängen och stampar som en tok för att få väck ormarna. När jag väl kommit till sans igen så lägger jag mig ner och ska somna om..Då vänder sig sambon om i sömnen och säger "Kör du? Han var ju självklart inte vaken och ja köra tänkte jag då inte göra mitt i natten Haha han vet ju iof inte att han frågat det och efter allt detta så somnar jag sött om igen. SÅ nu vet ja ju varför jag är lika trött när jag vaknar som när jag lägger mig för här verkar det som det är full aktivitet hela nätterna :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0