Sol värme och nya muggar :)

Så härligt det är nu och jag vet inte om det var det fina vädret och solen som gav mig sådan energi idag. Så nu har jag iaf bytt rent i alla sängar, tvättat och hängt upp allt. Fick fram hajen så nu är det rent och fint på golven och dammtrasan har gjort rent på hyllor och bänkar. Har även varit frisör och fixat till mammas hår och varit och handlat hittade såå söta muggar med ugglor på så ja de fick ju såklart följa med mig hem.
Har suttit och njutit av en kopp te på balkongen och solat lite såå härligt eller hur?. Jag hoppas solen är här för att stanna och även värmen.
 
Nu ska jag krypa upp i soffan och kika på lite tv och sedan blir det hopp ner i sängen när sambon kommer hem från jobbet. Imorgon kommer dottern hit och ska stanna några dagar mysigt mysigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0