Slapp slappare slappast

är jag idag men lyckats få lite gjort iaf. Fixade maten till gubben innan han åkte till jobbet och nu har jag sorterat all torr tvätt och tvättat en maskin med tvätt så det doftar gott här hemma just nu. Jo just det snabeldraken fick komma fram en stund med.
Nyss tog jag mig en promenad och avslutade den med att handla lite smått och gott på Coop.
Sitter här och fryser som en hund så får nog bli en kopp te o värma mig med. Pläden har jag redan på mig men fryser ändå :(
 
Håller fortfarande på med shakes och just nu går det trögt med allt..12 cm har iaf försvunnit runt midjan och ca 6 kg minus på vågen men har många kilon kvar pust...minst 8 till iaf men dom är envisa och vägrar att lämna min kropp :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0