2 dagar då jag frysit som sjuttan

får se hur den här dagen kommer att bli då...hoppas jag inte behöver sitta här och skaka som en tok..Jag tror det har att göra med att jag inte äter så mycket utan jag går ju på natur diet och får då endast i mig ca 500 kcal per dag. Det jobbigaste just nu är att det känns som om det står still på vågen. Trots att 12 cm har försvunnit från midjan så går jag inte ner speciellt mycket i vikt. Känns som om man aldrig kommer att nå sin planerade målvikt.
Men jag ger inte upp jag är envis :)
Idag ska dottern mötas upp vid bussen och vi ska åka och köpa lite färg till håret och ja nu förstår ni säkert vad vi kommer att göra under dagen?. Jo fixa hår såklart :).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0