När man har energi för 10 stycken minst

Så är det tufft man vill göra saker hela tiden men det funkar ju inte...satt här och surfade och kände hur det kröp i hela kroppen så var tvungen att hitta på något så ställde mig och fixade lite matlådor till gubben...korvstroganoff och ris och det var inget litet kok utan blev ett helt gäng byttor...så när jag var klar med det så gick jag iväg en sväng till Coop och handlade lite smått och gott.
Kom hem och gjorde ett litet träningspass...ja ni ser det går i ett...sitter här nu och är rastlös igen men vet inte vad jag ska hitta på mer..har inget jag behöver göra direkt. Sparka mig trött...hoppa på ett ben snurra runt haha...
Gah jobbigt med denna bantning som får fart på mig så...konstigt att man inte går ner i vikt? Borde ju tappa flera kilon men neee vågen står stadigt still på samma siffror...irriterande...
Men jag ger inte upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0