Liten fest och dag 6

Dagen började som vanligt med en shake och en kopp te...sedan var det dags att sätta sig med travet som man gör alla Lördagar. Efter det så kom mamma hit och åt middag och jag höll mig till pulver..och det går bra faktiskt nog för att det luktar gott och man vet att det ÄR gott...men jag ska få gotta mig snart jag med så positiva tankar :).
På kvällen var vi hos min bror och där fick jag en utmaning till de åt nämligen pizza och jisses vad det luktade gott..jag hade med mig en Naturdiet så det fick jag slurpa på medans de andra gottade sig som tur är är hjärnan så inställd på att jag ska klara detta så det slutade bra ;).
 
Nu har jag precis krupit ner och snart ska man invänta John Blund och sussa en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0