Härlig Fredag

en paus från alla pulver och få äta riktig mat vet ni hur gott det var? Jösses kände att detta var det jag behövde för att orka med. Nu är det nya tag igen och jag känner mig taggad.
Var och åt en god middag på ett Thai ställe och hade en toppen mysig kväll bara jag och gubben :).
Idag var det då Lördag och trav som alltid och jodå vinst blev det även om man inte satte 7an men det är bara och ge sig på det igen.
Var iväg en sväng med dottern till Nyeport där hon diskuterade om en spelning som hon vill arrangera nästa år så kvällen bara sprang iväg och nu har man krypit ner ligger och lyssnar på en snarkande sambo..jag ska väl med försöka sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0