Dag 8 och shopping

Ja då är man inne på dag 8 med pulver och är oförskämt pigg har nu legat klarvaken 2 nätter i rad och det går bara inte sova...känner mig inte speciellt trött på dagen heller vilket är konstigt. Hämtade dottern idag vid 12 och tog en sväng till Dollarstore hittade en supersöt tomte som ropade köp mig köp mig så det var jag ju tvungen att göra det blev även lite annat smått och gott.
Hem och fikade lite med mamma eller jag fikade ju inte då men aja...
Idag har det blivit Naturdiet choklad och en lök och potatis soppa shake och det fungerar toppen.
 
Tog en prommis förut som avslutades på Maxi där jag handlade lite smått och gott så sambon kan fylla sin lilla mage. Har även gjort lite matlådor så nu har han mat ett bra tag...har en massa energi just nu.
 
Plockade fram vinterkläder ifall det kommer lite kyla....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0