Dag 3 till ända

och ja hur har dagen sett ut?. Jo jag fick för mig att åka o kika efter svamp men när jag såg en hög med jägare som smög omkring så kom ja ju på att det var älgjakt o då vågade jag mig inte ut i skogen så fick snällt åka hem igen. Väl hemma blev jag sittandes i soffan med datorn inte så ovanligt. Jag dricker mina shakes och mår väldigt bra..gjorde en jordgubbspaj till familjen som de fick smaska i sig jag åt inget och kände absolut inget behov av det heller..Det känns skönt.
Så jag måste säga att det går fruktansvärt bra...men vågen och jag är inte vänner alls för det händer då tamig sjuttan ingenting...Mindre än det jag äter nu kan jag ju knappast äta då blir det ju inget alls...
 
Ja då har jag fått gnälla av mig lite och det var skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0