Besök på ett inte så mysigt ställe

Ja idag hade jag tid hos gynekologen inget man ser fram emot men gör det för sin egen hälsas skull. Jag skulle inte missa detta då jag redan haft cellförändringar och opererats 2 ggr. Hade den högsta graden och snäppet efter skulle ju bli cancer ett ord man ryggar tillbaka på när man hör. Skrämmande hemsk sjukdom.
Efter besöket där så sprang jag bara in och handlade lite sedan hem och då skulle mamma hjälpa mig med håret så det gjorde hon och jag hjälpte henne. Perfekt.
Bakade kolakakor och nyss gick jag en promenad på gåbandet. Så nu blir det vila resten av kvällen. Imorgon ska jag städa lite för kalaset är ju på Lördag.
Vad har jag ätit idag då?
Jo pulver och faktiskt en omelett...räknade ut så jag inte äter mer än 500 kcal. Så får se om detta funkar nu annars får jag återgå till enbart pulver igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0