Sponsrat inlägg

 
Jag tänkte skriva lite om just ACO´s produkter. Jag använder ofta dessa produkter då jag tycker att de gör huden len och mjuk. Nu när det blir kyligt ute så brukar huden i ansiktet bli lite fnasig så jag får smörja några ggr per dag. Jag använder både dagcreme och nattcreme och huden blir som en bebisrumpa lika len och mjuk. Den känns lite kladdig ibörjan när man precis smörjt in den men sjunker snabbt in och man känner riktigt hur den verkar direkt. Jag brukar använda den som har en svag parfymdoft och den luktar fräscht och inte starkt alls. Aco köper jag på apoteket och den är absolut värd varenda krona verkligen värd sin vikt i guld. Det finns många olika att välja bland även en oparfymerad om man nu inte tål parfym. Jag skulle inte klara denna årstid utan denna creme. I och för sig använder jag hudcreme året om men det blir mer på hösten och vintern.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0