Sov bort halva dagen

Idag tog jag mig en låång sovmorgon det var inte alls meningen men tydligen så var jag väldigt trött. 11 kom sambon in och skakade i mig och frågade om jag varit vaken hela natten men så var det inte haha...
Klev upp och skakade iordning min dos med pulver och den har jag avnjutit nu...en kopp te sitter jag med här och försöker att vakna till är slö idag men vaknar nog till om en stund :).
Har inga speciella planer idag förutom att fylla på lite i kylen så sambon har något att tugga på.
 
Idag är det 4år sedan jag och <3 blev ett par men vi ska inte fira det just idag då jag inte får äta något gott just nu vi tar det nästa helg istället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0