Söndag = Slappdag

Sov länge idag så sambon undrade nog om jag levde eller inte för han kom in vid 12 tiden och skakade på mig. Så var nog lite trött har nu hunnit med att göra nötfärsbiffar och kokat lite grönsaker som vi nu avnjutit. Känner att det är lite slappt idag och får ingen riktig fart alls men det kan vara skönt det med har ju inget viktigt att göra idag så då får det lov att vara såhär. Har haft en skön helg och skrattat mycket och det är det bästa jag vet att få ha trevligt och umgås med människor visst är det underbart?.
 
Här kommer en bild på min nya muminmugg min samling börjar bli riktigt stor så nu blir det till att köpa en ny hylla som jag kan börja fylla upp med mer fina muggar :)
 
 

Kommentarer
Postat av: RockBabe

Skönt med slappardagar!
Vad söt den där muggen är!

You Rock!!!

Svar: Tack ja jag älskar dessa muminmuggar :)
Zwampe

2013-11-17 @ 17:51:26
URL: http://klokegard.se/blogg
Postat av: RockBabe

Det förstår jag att du gör! Hur många olika motiv finns det?

Svar: oj hur många som helst och det kommer nya hela tiden :)
Zwampe

2013-11-19 @ 20:59:29
URL: http://klokegard.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0