Onsdag och dag tre med mitt nya test

Ja precis som rubriken lyder jag testar det här med att väga och räkna kalorier och vi får se hur detta går. Om man ser till de här snart 3 dagarna som gått så har jag gått ner 1,3 kg men det kan ju vara vätskan som man nu fått ur sig. Men det visar sig. På Fredag så blir det att äta smörgåstårta för då fyller jag år så då ska jag med få njuta.
Vad har jag ätit idag då?
 
Frukost: 100 g kvarg och det blir 65 kcal och 3,5 kolhydrater
 
Lunch: 100 g Keso och skinka 100 kcal och det blev 3 kolhydrater
 
Middag: Kyckling, spenat,champinjoner och blomkål 100g av varje och det blev 5,5 kolhydrater
 
Kväll: 1 nutrilett bar 60 g 200 kcal och 19 kolhydrater
 
Vad blir då summan av detta?
 
547 kcal och 31 kolhydrater. Hade tänkt hålla mig till ca 500 kcal per dag men det klev över lite idag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0