Fattar inte varför jag är så trött?

Har kommit in i en period där jag skulle kunna sova bort hela dagarna och ja jag gör ju nästan det med idag kom sambon in vid 11,30 och frågade om jag inte hade tänkt kliva upp snart..Är trött precis hela tiden skumt värre för jag brukar inte vara såhär. Får nog ta och kolla upp detta snart.
Så vad har jag pysslat med då jag varit vaken?. Jo jag har tvättat och varit iväg och hämtat ut paket och handlat lite. Nyss fixade jag till en lasagnette till sambon så han har lite gott att smaska på medans jag håller mig till mina grönsaker ;), Går faktiskt bra med att äta nyttigt men det som INTE går bra är nedgången av vikten på vågen den envisas med att hålla mitt humör nere.
Ska nu ta en kopp te och sätta mig i soffan med mitt trötta susande huvud och mina ögon som är fyllda med grus (känns det som iaf).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0