Ops

jag har totalt glömt bort att blogga men nu så är jag tillbaka igen...Ja vad har hänt sedan sist då?. Jo i helgen så var det ju först trav som vanligt och ja det gick väl sisådär några kronor tillbaka men absolut inga mängder. Vi var och hälsade på sambons mamma i sommarstugan vi tog mopederna dit och ja vi tog även ett strög till min bror och tog en fika där. 2,5 timma var vi ute på vift och det var så härligt. Jo just det detta var alltså i Lördags glömde att nämna det :).
På Söndag köpte vi med oss lite kött och potatissallad och åkte hem till min lilla mamma och tände på grillen även då var det lite trav vi spelat på så det kollade vi på.
 
Så kommer vi till idag då har det väl inte hänt så väldigt mycket utan dottern kom hit imorse hon blev hämtad av mamma så jag hade dukat fram frukost när de kom hit. Sedan skulle jag och mamma åka och kolla efter blommor som fanns med i Maxis reklamblad men de hade inte kommit så inga blommor blev det :(
 
Kvällen avslutades med Ola-Conny och Morgan och fy sjuttan vad man skäms de är ju så dumma så hälften vore nog.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0