Kvällen kom snabbare än snabbast

och jag hängde inte alls med...dagen idag har varit mysig jag bjöd upp lilla mamma på mat och dottern var här med så de fick glatt mumsa i sig LCHF mat med mig och sambon och de gillade det för det tog helt slut i gratängformen.
Vad vi åt ser ni i inlägget under detta...
Dottern gick iväg och fikade med en kompis och jag och mamma tjötade en stynd innan hon åkte hem till sig.
När dottern kom tillbaka så spelade vi lite spel.
Dottern åkte hem och ja spenderade eftermiddag och kväll ensam då sambon jobbar kväll...tvättat lite och spelat spel och vips så hade timmarna gått.
 
Snart så kommer <3 hem och det är dags att sussa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0