Glömmer

helt bort att skriva här på bloggen det kanske betyder att man har annat roligt för sig?. Men nej så är det inte det är nog ren glömska från min sida bara :). Så vad pysslar denna damen med då?.
Igår var jag mer eller mindre hemma hela dagen vi tog en mopedtur på kvällen och hälsade på min bror.
Imorse klev jag upp tidigt skulle hämta dottern från skolan och sedan sola lite och det har jag gjort nu.
 
När jag kom hem så ringde sambon och sa att de skulle komma och installera diskmaskinen och det tog ca 15 minuter så var de här...Så jag fick hjälp av mamma och riva ur skåpet så de kan jobba fritt. Så just nu sitter man här och lyssnar på ett mega väsen  iköket inte speciellt mysigt och han sa att det skulle ta några timmar såå ja det är bara att gilla läget.
 
Jag som hade andra planer här hemma idag fick lägga allt åt sidan...Men det finns ju en dag imorgon med :).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0