Frisör+handla

fy sjuttan va folk det var som hade samma tanke som jag idag då haha...kanske beror på att det är midsommarafton imorgon...men inte knuffas jag och slåss för det som vissa andra som handlar gör. Om man bara tar det lugnt och försiktigt så får nog alla det de vill ha iaf..Måste säga att jag hatar att handla när det är knökat med folk i affären men idag var jag tvungen att göra det..så nu finns det massa go midsommar mat och jag ska snart fixa iordning en jordgubbstårta.
Dottern och jag klippte oss med innan handlingen och vi kikade på lite underkläder får shoppa det nästa vecka.
 
Har städat lite här...dragit runt på hajen och moppelimoppat golven och dammat så nu får det allt vara...vem bryr sig om lite röra det finns väl annat som är viktigare än det?.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0