Tuut tuut bilbingo

ja om nu det inte blir regn så blir det bilbingo lite senare idag..Idag har jag varit iväg en sväng till Ö&B köpte mig nutrilett men fy bubblan va de är dåliga på att prismärka rätt..Det stod 119 kr på hyllan när jag kom till kassan blev det 149 kr då hämtade jag en annan smak och vips så kostade det 88 kr...väldigt snurrigt måste jag tycka...Man kan verkligen bli lurad i affären. Varför skilja så på smaker blåbär eller jordgubb det borde väl kosta samma för båda?. Aja nu har jag ett paket hemma iaf.
 
Satt och kollade lite på nätet igår och hamnade på en annons om diet fruktdiet var det och fick syn på bilden och blev full i skratt om man får sådana här läppar av dieten så köper ja ju den direkt..*NOT*.
De kunde väl valt en snyggare bild?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0